Saturday, January 31, 2009

Belgium

I am so excited. Today I bought the flight tickets for our first visit to Belgium with Luke. (Well, I used our miles and got two tickets for $229. Good thing because each ticket was over $1,200 regular price!!!) We will be going from May 15th until the 31st. Luke will be six months old by then. I am a little scared of traveling so far with him but I will try to be prepared to make the journey as pleasant as possible for him. I was able to request the bassinet for the long flight. I hope that will help him relax and sleep.

My parents are extremely excited!!! (Oh and I forgot to mention that mom is coming in March for a two-week visit. She misses Luke so much and calls us every day!) Mom has started collecting baby gear from friends and family and is ready to buy what she won't get. My dad has requested days off work already! It should be a fun visit!
(Emily, if you read this, please send me some tips since you've done this three times already with your kids!)

Youpie! Aujourd'hui j'ai reservé nos billets d'avion pour notre première visite en Belgique avec Luke. Nous serons là du 15 au 31 mai. Avec nos miles, les billets ne m'ont coûté que $229! Heureusement car le prix plein était de $1,200 pour chaque billet! Et j'ai pû demander d'être assis juste derrière la classe business où ils offrent un espèce de petit lit pour le bébé. J'espère que ca permettra à Luke de dormir paisiblement. Mais, j'ai un peu peur quand même de voyager avec lui et je ferai tout ce que je peux pour que le voyage soit le plus plaisant possible.

Mes parents sont très contents! Maman est déjà entrain de recolter toutes sortes de choses pour Luke (lit, jouets, poussette, etc.) et est prêtre à acheter ce qui lui manquera! Papa, lui, va déjà demander des jours de congé! Au fait, j'ai oublié de dire que maman vient nous voir en mars pour deux semaines!
Alors, notez ces dates sur vos calendriers et à bientôt!

No comments: